Hét congres voor Customer Service Professionals
Het programma van het CustomerFirst Congres is gericht op het creëren van de ultieme klantbeleving, waarbij de focus ligt op klantenservice, -beleving, -engagement en -loyaliteit.
Toonaangevende merken delen hun ervaringen en inzichten over de laatste trends en innovaties op het gebied van marketing automation, kunstmatige intelligentie, OpenAI en klantvriendelijke software. Een must-attend evenement voor customer service professionals, marketeers en iedereen die de klant centraal wil stellen in zijn bedrijfsstrategie.
Het CustomerFirst Congres is hét evenement voor professionals in klantcontact waar toonaangevende bedrijven en merken hun customer experience (CX), customer service én customer journey behandelen. Thema’s die onder meer voorbij komen zijn: customer engagement, loyaliteitsmanagement en employee experience.
Mis het niet!
Onze oplossingen
Branches
Ook Memorabele klantervaringen creëren?
Ontvang 1x per maand ‘Horen, zien en zeggen’ in je mailbox: het latest & greatest nieuws uit de wereld van klantcontact, klantgerichtheid en Customer Experience.
Maximaal 1x per maand vind je de inspiratie in je mailbox. Afmelden kan natuurlijk altijd.