Futureproof customer contact
HÉT EVENT OVER
Chat, messaging, voice, AI & chatbots
Dankzij razendsnelle AI-ontwikkelingen wordt het steeds makkelijker om op natuurlijke (en hyper persoonlijke) manier met klanten of burgers te converseren. Hoe pas je als organisatie nieuwe taalmodellen als ChatGPT toe, en wat levert het op? Wat zijn de laatste trends in omnichannel, interactieve customer experience, voice en messaging? En welke technieken en tools helpen je bij de inrichting van de customer journey via conversational interfaces?
Je hoort het tijdens de 8e editie van Conversational Conference. Schuif aan bij inspirerende keynotes, neem deel aan praktische expertsessies en breid je netwerk (verder) uit. Op donderdag 19 september 2024 in de Jaarbeurs Utrecht.
✓ Keynotes worden door alle bezoekers tegelijkertijd gevolgd.
✓ Bepaal per ronde welke expertsessie je volgt (in breakout-rooms).
✓ Ontmoet mede-professionals en ontdek de nieuwste toepassingen.
✓ Geniet van onbeperkte koffie/thee, een uitgebreide lunch,
smakelijke tussendoortjes, en drankjes en hapjes bij de borrel.
Onze oplossingen
Branches
Ook Memorabele klantervaringen creëren?
Ontvang 1x per maand ‘Horen, zien en zeggen’ in je mailbox: het latest & greatest nieuws uit de wereld van klantcontact, klantgerichtheid en Customer Experience.
Maximaal 1x per maand vind je de inspiratie in je mailbox. Afmelden kan natuurlijk altijd.