Inspiratiesessie
Datum
Locatie
Magistratenlaan 4
5223 MD 'S-HERTOGENBOSCH
Klantinzicht is de sleutel tot een sterke klantrelatie. Maar hoe haal je die inzichten snel, efficiënt en diepgaand op? AI biedt ongekende mogelijkheden om klantbegrip naar een hoger niveau te tillen. Tijdens deze inspiratiesessie duiken we in de wereld van AI-gestuurde klantinzichten en verkennen we hoe organisaties deze technologie slim kunnen inzetten.
Is klantinzicht straks altijd en overal binnen handbereik, of overschatten we AI? Wat is de rol van menselijke intuïtie en hoe gaan we om met data-bias? In deze sessie zoeken we samen naar antwoorden, aan de hand van concrete use-cases.
We trappen af met een keynote over hoe conversational AI de operationele efficiëntie transformeert. Ontdek samen met experts Gijs en Jelle van iO digital hoe organisaties via AI-gestuurde interfaces – vergelijkbaar met ChatGPT of Claude – waardevolle inzichten uit hun eigen data kunnen halen. In plaats van het handmatig doorzoeken van documenten of databases, stelt deze technologie medewerkers in staat om in natuurlijke taal vragen te stellen aan hun bedrijfsdata en direct bruikbare antwoorden te krijgen. Leer hoe je tijdrovende handmatige processen vervangt door snelle, intelligente interacties die directe antwoorden en concrete kansen opleveren.
Verheug je daarna op enkele Verdiepingsbreakouts, waaronder die van Het Volksportret. Hoe ziet marktonderzoek er in de toekomst uit? Het Volksportret brengt Nederland in kaart via 100 representatieve communities, elk goed voor 1% van de bevolking. Dankzij AI-integratie kun je snel en gericht inzichten verzamelen, testen en valideren bij diverse doelgroepen. Een innovatieve manier om marktonderzoek interactiever en inclusiever te maken.
Onze oplossingen
Branches
Ook Memorabele klantervaringen creëren?
Ontvang 1x per maand ‘Horen, zien en zeggen’ in je mailbox: het latest & greatest nieuws uit de wereld van klantcontact, klantgerichtheid en Customer Experience.
Maximaal 1x per maand vind je de inspiratie in je mailbox. Afmelden kan natuurlijk altijd.