De boekenclub van PvKO, 4e editie
Als PvKO boekenclub lezen wij samen boeken die ons als klantgerichtheidsprofessionals, op zoek naar nieuwe inzichten, wat minder in het oog springen, maar die ons écht verder helpen. Pareltjes noemen we die.
De afgelopen maanden hebben we onze tanden gezet in Tricky Tijden; Laat je niet gek maken (Jitske Kramer, 2024). Lees hier de recensie en de learnings en hoe de deelnemers het hebben ervaren.
Tijdens de boekbespreking is er een nieuwe boekkeuze gemaakt voor een vierde ronde. Upstream van Dan Heath. We nodigen je uit mee te doen in de boekenclub samen met ons het boek te lezen en te ontleden.
Lees er alles hier over: https://www.pvko.nl/bijeenkomsten/over/359/de-pvko-boekenparels-vierde-editie
Onze oplossingen
Branches
Ook Memorabele klantervaringen creëren?
Ontvang 1x per maand ‘Horen, zien en zeggen’ in je mailbox: het latest & greatest nieuws uit de wereld van klantcontact, klantgerichtheid en Customer Experience.
Maximaal 1x per maand vind je de inspiratie in je mailbox. Afmelden kan natuurlijk altijd.