Next level B2B loyalty

PvKO Summer Outdoor Inspiration

Informatie

Datum

8 juli 2024

Locatie

RAUM Utrecht
Berlijnplein 520
3541 CN UTRECHT

Tijd voor nieuwe inzichten en inspiratie!

LET OP: de voertaal van het event is Engels.

Slechts 10% van de B2B-ondernemingen weet zich te onderscheiden

In de B2B-sector, waar de concurrentie hevig is, het klantenbestand klein is en de klantloyaliteit afneemt, staan bedrijven voor de uitdaging op te vallen in een drukke markt. Met slechts 10% van de B2B-bedrijven die klantbehoud prioriteren, is het cruciaal voor bedrijven om zich te onderscheiden. Klanten van vandaag hebben steeds hogere verwachtingen en vergelijken gemakkelijk tussen verschillende aanbieders. Hoe val je op?

Hoe win je de harten van klanten?

Hoe overbrug je de kloof tussen traditionele transactionele benaderingen en doelgerichte menselijke loyaliteitsstrategieën? Studies tonen aan dat bedrijven met B2B-loyaliteitsprogramma’s een 41% hoger retentiepercentage hebben dan die zonder. Maar deze strategieën moeten worden afgestemd op de behoeften van jouw bedrijf.

Deze zomerse Inspiratiesessie is bedoeld om deze uitdaging aan te pakken en praktische oplossingen te bieden die zijn afgestemd op de behoeften van jouw bedrijf! We hebben de inspirerende buitenlocatie RAUM hiervoor gereserveerd.

Leer van drie top professionals in B2B customer experience:

  • VodafoneZiggo
  • DSM
  • Capgemini

Hoe zetten zij loyaliteit in als strategisch instrument voor klantenbehoud en groei? Door informatieve presentaties en een interactieve workshop ontdek je hoe de overgang naar digitale menselijke loyaliteit voor jouw organisatie het verschil kan maken.

Mis deze kans niet om waardevolle inzichten te verkrijgen in een zomerse setting met gelijkgestemde professionals op weg naar next level B2B loyaliteit.

 


Programma

15:00 – 15:30 Welcome
15:30 – 18:00 Outdoor Inspiration: Next level B2B loyalty
Door Robin Hogenkamp, Lotte Sluiter, Rob Wilbers
18:00 – 19:00 Networking