PvKO: Van Wereldwijde Inzichten naar Jouw Future-proof CX Praktijk

Informatie

Datum

11 februari 2025

Locatie

Madurodam

George Maduroplein 1
2584 RZ 'S-GRAVENHAGE

Tijd voor nieuwe inzichten en inspiratie!

Hoe kun je de meest waardevolle inzichten uit het Ipsos Global Trends 2024-onderzoek gebruiken om de klantbeleving van jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen? Robert en Miranda van Ipsos nemen je mee in de diepgaande inzichten van het Global Trends-onderzoek en vertalen deze naar negen trends voor ons vakgebied.

Wat betekent dit voor de klant van de toekomst? Voor de jongere generaties? Het is tijd om hun verhalen en dromen écht te begrijpen. Ismail en Devika van L3B.AGENCY bieden ons vanuit hun specifieke invalshoek rond jongerenmerken en -gemeenschappen, zoals NPO FunX (het grootste jongeren mediamerk van Nederland), een uniek perspectief. Zij delen hun toekomstvisie over onder andere het nieuwe Nihilisme en wat dit voor CX betekent. Volgens hun filosofie is het niet voldoende om over jongeren te praten – we moeten met hen samenwerken.