whatsnewin20B

Nieuwe release Oracle Service Cloud 20B

What’s new in Oracle Service Cloud 20B De 20B release van Oracle Service Cloud is vanaf de tweede helft van mei 2020 beschikbaar.Deze release is weer wat groter dan de laatste paar releases en bevat een paar mooie nieuwe features. Er wordt hard gewerkt aan features voor de BUI. Dit zijn de belangrijkste features: Zoekvenster update BUI Het zoekvenster met …

huXam Conversational AI Jumpstart programma

Veel organisaties kijken naar AI om in te zetten in hun klantcontactprocessen. AI is namelijk het nieuwe toverwoord in IT- en procesverbetering binnen dit domein.   De AI-technologie belooft binnen het klantcontact volgens veel artikelen en publicaties gouden bergen als het gaat om versnelling van klantcontactprocessen, deflectie van klantcontacten en verbetering van de customer experience.   Maar…….  Veel initiatieven beginnen met een technologie als AI lijken geweldig, zonder dat echter wordt nagedacht over hoe die technologie …

ConversationalAI: Is bellen nog wel belangrijk voor klanten?

ConversationalAI is al een tijdje een enorme belofte voor organisaties. Het digitaliseren van de klantcontacten en hierbij de relatie met de klant behouden of zelfs verbeteren is hot en staat steeds meer op de strategische, tactische en operationele agenda.  Maar zijn klanten wel blij met die belofte? Klanten willen in bepaalde situaties nu eenmaal graag een persoon aan de lijn hebben, …

20a

Nieuwe release Oracle Service Cloud 20A

What’s new in Oracle Service Cloud 20A De 20A release van Oracle Service Cloud is vanaf de tweede helft van februari 2020 beschikbaar. Deze release is wat groter dan de laatste paar releases en bevat een paar mooie nieuwe features. Dit zijn de belangrijkste features: Answer Special Response De antwoorden krijgen een nieuw veld waar je een korte, bondige versie …

Nieuwe release Oracle Service Cloud 19D

What’s new in Oracle Service Cloud 19D De 19D release van Oracle Service Cloud is vanaf de tweede helft van november 2019 beschikbaar. In deze release zijn de workspaces voor de BUI flink aangepast. Dit zijn de belangrijkste features: BUI – Runtime slice en rollups In de BUI kunnen gebruikers hun rapporten nu groeperen in slices en rollups nadat het …

Nieuwe release Oracle Service Cloud 19B

What’s new in Oracle Service Cloud 19B De 19B release van Oracle Service Cloud is vanaf de tweede helft van mei 2019 beschikbaar. Deze release bevat een aantal mooie features in de BUI. Dit zijn de belangrijkste features: Oracle Messaging* Vanaf deze release is Oracle Messaging beschikbaar. Oracle Messaging zorgt ervoor dat bijvoorbeeld Facebook Messenger en WeChat geïntegreerd kunnen worden …

Nieuwe release Oracle Service Cloud 19A

De 19A release van Oracle Service Cloud is vanaf de tweede helft van februari 2019 beschikbaar. Deze release bevat niet heel veel nieuwe features. GDPR CHAT: Verwijder gedenormaliseerde data Om GDPR compliance te verzekeren is er de mogelijkheid voor administrators om data te verwijderen uit chat tabellen. In deze release is ervoor gezorgd dat administrators dat kunnen doen door een …

Nieuwe release Oracle Service Cloud 2018C

De 18C release van Oracle Service Cloud komt in de tweede helft van augustus 2018 beschikbaar. Deze release bevat niet heel veel nieuwe features. In de release zien we 3 features waarvan we denken dat deze voor jullie interessant zijn. Deze staan hieronder beschreven. Incident Thread Redactie Incident thread redactie kun je gebruiken om bepaalde gebruikers rechten te geven om …