9 ontwikkelingen in klantcontact volgens Ludo Raedts
Met een achtergrond in CRM, online marketing en klantenservice én een passie voor bedrijfsinnovatie, vroegen we Ludo Raedts, Founding Partner bij RIFF, naar de ontwikkelingen
Onze nieuwtjes
Met een achtergrond in CRM, online marketing en klantenservice én een passie voor bedrijfsinnovatie, vroegen we Ludo Raedts, Founding Partner bij RIFF, naar de ontwikkelingen
Luister hier de aflevering met Kim Vermue Welke klantcontactstrategie is slim als organisatie: digital first of human first? Kim
52% van de Gen Z en millenials zegt dat ze niet opnieuw bij
Bij veel organisaties staat het op het wensenlijstje: klantcontact verbeteren. En hoe simpel
Een uitzonderlijke klantbeleving, is geen toevalstreffer. Daar moeten je processen, mensen en middelen
Technologische vooruitgang gaat zo snel als de auto van Max Verstappen. De ontwikkelingen zijn bijna niet bij te houden. Wat gisteren geavanceerd was, is vandaag
Een leuke vraag die we regelmatig krijgen: Wat is CX-technologie en hoe helpt me dat verder? Iedereen (nou ja, bijna iedereen) kent inmiddels de afkorting
Is jouw klantenservice veel te veel kostbare tijd kwijt met het beantwoorden van terugkerende vragen? Wil je de klanttevredenheid verbeteren en de werkdruk van je
Het team van Amazon Connect heeft niet stilgezeten! Heel 2023 zijn ze bezig geweest met het ontwikkelen en toevoegen van generatieve AI-functies. Dit was al
Ook bij de start van dit jaar weer een Amazon Connect update – januari 2024. Dit zijn de nieuwste ontwikkelingen: GA voor Amazon Connect
Maak je klaar voor hét evenement van Amazon Web Services: de AWS Summit Amsterdam 2024! Op dit gratis evenement ontdek je hoe de cloud innovatie
Klachten. Het voelt vaak als zo’n negatief aspect binnen organisaties. Laten we dit onderwerp daarom eens omdenken. Stel dat je energie krijgt van klachten en
Volgens Gartner* gebruikt 85% van de organisaties binnen afzienbare tijd een chatbot of voicebot voor marketing, klantenservice en klantbetrokkenheid. Met de verbetering van de chatbotkwaliteit
Binnen de dynamiek van elke organisatie die zich richt op de klant, spelen twee elementen een onmisbare rol: Customer Experience (CX) en klantenservice. Nog te
We zitten in een complexe wereld die razendsnel verandert. Organisaties hielden lang vast aan winstgevende bedrijfsmodellen en innovaties leken onnodig. Vandaag de dag zie je
Amazon Web Services (AWS) gaat de concurrentstrijd aan met ChatGPT met Amazon Q. De chatbot maakt het mogelijk om veiliger met bedrijfsdata te werken in
Sinterklaas zat te lezen in zijn grote boek Over een CX- en klantcontactonderzoek Daaruit is gebleken Dat er nog wat zaken ontbreken Een
Onze oplossingen
Branches
Ook Memorabele klantervaringen creëren?
Ontvang inspiratie!
Maximaal 1x per maand vind je de inspiratie in je mailbox. Afmelden kan natuurlijk altijd.