Til je contactcenter naar een hoger niveau: AI-gestuurde analyses met Amazon Connect
In het competitieve zakelijke landschap van vandaag is het leveren van een memorabele klantervaring (CX) niet langer een luxe, maar een noodzaak. De kern van
Onze nieuwtjes
In het competitieve zakelijke landschap van vandaag is het leveren van een memorabele klantervaring (CX) niet langer een luxe, maar een noodzaak. De kern van
Niveaus van klantgerichtheid binnen organisaties Klantgerichtheid is een essentieel onderdeel van elke succesvolle organisatie, maar de manier waarop het wordt toegepast, verschilt sterk per bedrijf.
De wereld van klantcontact heeft de afgelopen jaren een ware revolutie doorgemaakt. CcaaS-gebaseerde
Generatieve AI (Gen AI) brengt aanzienlijke veranderingen teweeg in klantinteracties en Customer Experience
In de steeds verder digitaliserende wereld wordt het leveren van snelle, betrouwbare en
In de wereld van Klantgerichtheid gaat het niet alleen om tevreden klanten; het draait ook om het realiseren van een solide Return on Investment (ROI).
WhatsApp Business is een van de populairste zakelijke berichtentoepassingen ter wereld, met meer dan 50 miljoen gebruikers. De toegankelijkheid en het grote bereik maken WhatsApp
De recente updates van Zoho Desk en Amazon Connect tonen indrukwekkende ontwikkelingen op het gebied van klantcontact en geautomatiseerde workflows, met duidelijke overlap in hun
In de vorige posts heb ik een aantal zaken benoemd die een enorme impact kunnen hebben op het succesvol en klantgericht gebruik van (Gen)AI binnen
Nu AI steeds vaker wordt toegepast, positioneert het inzetten van HuXam’s AI-oplossingen middelgrote bedrijven competitief, met schaalbare en efficiënte klantenservice-oplossingen die bijdragen aan zowel klanttevredenheid
In mijn gisteren geschreven artikel “Hoe AI klantenservice opnieuw uitvindt” schets ik een beeld van hoe AI de klantenservice aan het transformeren is. Ik benadruk
De impact van AI is niet te missen: verwacht wordt dat AI de wereldwijde economie de komende tien jaar met maar liefst $7 biljoen gaat
Het begint allemaal aan de keukentafel. Twee zussen, Petula en Nancy Bodar, delen hun ervaringen en ideeën hoe klantbeleving veel beter kan. De ene vanuit
Aantrekken, behouden en op zijn tijd je klanten verrassen. Dát is het geheim van het succes voor elke organisatie. In een tijd waarin de concurrentie
Van hotellerie naar CX was voor haar een logische stap. Waar hotels zich al volop rondom gasten organiseren, zou het logisch zijn als het bedrijfsleven
Heb jij Amazon Connect al op je radar? Wij zien 5 redenen waardoor deze oplossing sterk onderscheidend is ten opzichte van andere contactcenter oplossingen. Welke
Het maakt niet uit hoe we zijn opgegroeid, de omgeving waar we vandaan komen of de levensstijl die we leiden. Een heleboel dingen bepalen wat
Onze oplossingen
Branches
Ook Memorabele klantervaringen creëren?
Ontvang 1x per maand ‘Horen, zien en zeggen’ in je mailbox: het latest & greatest nieuws uit de wereld van klantcontact, klantgerichtheid en Customer Experience.
Maximaal 1x per maand vind je de inspiratie in je mailbox. Afmelden kan natuurlijk altijd.