
Van Data naar Daadkracht: Technologie als Versneller binnen het CXPA-Model
In ons blog De plek van data en technologie binnen het CXPA-pilarenmodel bespraken we hoe data en technologie de fundering vormen onder alle vijf pijlers
Onze nieuwtjes
In ons blog De plek van data en technologie binnen het CXPA-pilarenmodel bespraken we hoe data en technologie de fundering vormen onder alle vijf pijlers
AI-gestuurd klantcontact…. het klinkt alsof AI-gestuurd klantcontact dé belofte voor organisaties die klantinteractie willen verbeteren. Sneller antwoord, lagere kosten, minder druk op medewerkers. Maar waarom
AI biedt enorme kansen voor gemeentes: snellere dienstverlening, betere toegang tot informatie en
Laten we meteen met de deur in huis vallen. Als je vandaag nog
Wat? De manier waarop bedrijven hun klantenservice inrichten, is drastisch veranderd door de
Kunstmatige intelligentie (AI) transformeert de manier waarop we werken, en nergens is dat zo duidelijk als in het callcenter. De AI Kennisassistent van huXam helpt
Generatieve AI belooft een revolutie teweeg te brengen in klantinteracties. Door automatisering, kostenbesparing en verhoogde responsiviteit kan deze technologie bedrijven helpen om hun klantenservice naar
Recent heeft de gemeente Amsterdam besloten om de pilot met Microsoft Copilot stop te zetten vanwege privacy zorgen. Een analyse van de Vereniging van Nederlandse
Klantcontact verandert razendsnel, en bedrijven die hierin vooroplopen, plukken de vruchten. Uit onderzoek blijkt dat organisaties met een sterke omnichannel-strategie maar liefst 89% van hun
In een tijd waarin klantinteracties steeds complexer worden, zoeken middelgrote bedrijven naar oplossingen om hun klantenservice efficiënt te beheren. Het combineren van data uit CRM
Als je actief bent in customer experience (CX), dan ken je vast het pilarenmodel van de Customer Experience Professionals Association (CXPA). Dit model beschrijft de
2024 was een jaar vol beweging en innovatie binnen AI voor klantcontact. Bedrijven legden meer dan ooit de focus op het creëren van memorabele klantervaringen,
In het competitieve zakelijke landschap van vandaag is het leveren van een memorabele klantervaring (CX) niet langer een luxe, maar een noodzaak. De kern van
Niveaus van klantgerichtheid binnen organisaties Klantgerichtheid is een essentieel onderdeel van elke succesvolle organisatie, maar de manier waarop het wordt toegepast, verschilt sterk per bedrijf.
De wereld van klantcontact heeft de afgelopen jaren een ware revolutie doorgemaakt. CcaaS-gebaseerde platforms zoals bijvoorbeeld Amazon Connect, Zoho, en Oracle hebben het speelveld drastisch
GenAI en customer experience Generatieve AI en customer experience zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden in de toekomst van klantinteracties. Steeds meer organisaties onderzoeken hoe ze
In de steeds verder digitaliserende wereld wordt het leveren van snelle, betrouwbare en gepersonaliseerde service voor bedrijven een kernprioriteit. Amazon Connect, een cloudgebaseerde oplossing voor
Onze oplossingen
Branches
Ook Memorabele klantervaringen creëren?
Ontvang 1x per maand ‘Horen, zien en zeggen’ in je mailbox: het latest & greatest nieuws uit de wereld van klantcontact, klantgerichtheid en Customer Experience.
Maximaal 1x per maand vind je de inspiratie in je mailbox. Afmelden kan natuurlijk altijd.