Creeër onvergetelijke omnichannel klantervaringen met Zoho Desk
Aantrekken, behouden en op zijn tijd je klanten verrassen. Dát is het geheim van het succes voor elke organisatie. In een tijd waarin de concurrentie
Onze nieuwtjes
Aantrekken, behouden en op zijn tijd je klanten verrassen. Dát is het geheim van het succes voor elke organisatie. In een tijd waarin de concurrentie
Van hotellerie naar CX was voor haar een logische stap. Waar hotels zich al volop rondom gasten organiseren, zou het logisch zijn als het bedrijfsleven
Heb jij Amazon Connect al op je radar? Wij zien 5 redenen waardoor
Het maakt niet uit hoe we zijn opgegroeid, de omgeving waar we vandaan
Van gegevenschaos naar strategisch voordeel Jouw organisatie zit op een grote berg met
Mijlpaaltje hoor! Ons ‘eigenste’ magazine en daar zijn we hartstikke trots op. 4x per jaar bundelen we interessante interviews die wij hebben met inspirerende mensen
Op zoek naar een Nederlandse implementatiepartner voor Amazon Connect? Die heb je NU gevonden! Wij bieden onze expertise in jouw eigen taal en als het
Met het woord ‘innovatie’ in je missie, kan het niet missen: dit onderwerp staat hoog op de agenda. Bij Samsung nemen ze de innovatie van
Met trots mogen we aankondigen dat we officieel benoemd zijn tot onafhankelijke software partner voor Amazon Connect en de gerelateerde omnichannel klantcontact services. Deze prestigieuze
In 19 maanden trok ze de wereld over. Van bruisende metropolen in Amerika tot de serene straten van Japan en overal daar tussenin. Wij gingen
Ben jij er klaar voor om je contact center te moderniseren? Je bent niet de enige. Velen kiezen voor een moderne aanpak, en Amazon Connect
Klantbeleving is een bekend fenomeen in de consumentenmarkt. Voor bedrijven die zakendoen met andere bedrijven (B2B) is dat vaak nog een compleet ander verhaal. We
Vrijheid en geen gedoe. Dat wil je toch als MKB-ondernemer? Met Zoho One heb je een compleet pakket met apps en tools voor vrijwel elke
Administratieve rompslomp voor je klantenservice medewerkers. Al die verschillende communicatiekanalen waarop vragen, klachten en meldingen binnenkomen. Teleurgestelde klanten vanwege de trage reactie op hun vragen.
Wat heeft een droger te maken met de closed feedback loop in jouw organisatie? Nou, alles! De closed feedback loop zetten organisaties in voor het
Wordt jouw contactcenter straks bevolkt door virtuele medewerkers? Eén ding is duidelijk: de contactcenter medewerker van de toekomst zal geen cybernetische androïde zijn die lijkt
Met een achtergrond in CRM, online marketing en klantenservice én een passie voor bedrijfsinnovatie, vroegen we Ludo Raedts, Founding Partner bij RIFF, naar de ontwikkelingen
Onze oplossingen
Branches
Ook Memorabele klantervaringen creëren?
Ontvang 1x per maand ‘Horen, zien en zeggen’ in je mailbox: het latest & greatest nieuws uit de wereld van klantcontact, klantgerichtheid en Customer Experience.
Maximaal 1x per maand vind je de inspiratie in je mailbox. Afmelden kan natuurlijk altijd.