
Van mislukking naar meesterschap: zo slaagt jouw customer experience programma wél
Wist jij dat 93% van alle customer experience programma’s mislukken? Valkuilen genoeg dus, maar gelukkig zijn er ook volop sleutels tot succes. Met 7 bewezen
Onze nieuwtjes
Wist jij dat 93% van alle customer experience programma’s mislukken? Valkuilen genoeg dus, maar gelukkig zijn er ook volop sleutels tot succes. Met 7 bewezen
Ontdek hoe Praxis de mogelijkheden van Amazon Connect benut Waarom koos Praxis voor Amazon Connect? Door welke 2 manieren werd servicepersonalisatie op schaal mogelijk en
Het ideaal van elke klantenservice… Sara is net moeder geworden en worstelt met
Pietrik Okker is niet zomaar een naam bij de Bibliotheek Rotterdam; hij is
Als je iedere dag je ogen 👀 en oren 👂🏻👂🏻 richt op de
De CX-professional van vandaag is geschoold, volgde workshops in binnen- en buitenland, las de nieuwste theorieën en is klaar om de klant een verbluffende klantervaring
Een zoekgeraakt pakketje of een complexe vraag over een declaratie bij een zorgverzekering. Dat is een stuk uitdagender dan de eenvoudige vragen die je met
Na opeenvolgende jaren als visionair, is Amazon Web Services (AWS) nu in het leiderskwadrant beland in het Magic Quadrant 2023 van Gartner voor CCaaS. Wat
Met 8,2 miljoen voetballiefhebbers in ons land en 1,2 miljoen leden is de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond, beter bekend als KNVB, uniek in zijn soort. Met
“Als je investeert in digitalisering van klantcontact, investeer dan een deel van de besparing in verbetering van het menselijke contact en menselijke klantprocessen.” – Robert
Er zijn veel dingen in het leven waarbij je kunt worden behandeld als een one-night stand. Je-weet-wel, van die vluchtige ervaringen die even leuk zijn,
Ga eens zitten, leg je benen op tafel en stel je dit eens voor: Een persoonlijke assistent die jou helpt bij dagelijkse taken en bezigheden.
In ons blog laatst over de 11 meest gemaakte CX fouten riepen we bij fout 10 iets over CX governance. Maar, wat is dat eigenlijk
Kan je wat over jezelf vertellen? Hi, Marco van Angeren dus, 24 jaar en naast het werken bij huXam studeer ik KI, oftewel Kunstmatige Intelligentie.
Een Customer Relationship Management systeem is nogal een mond vol. Daarom praten we in de volksmond liever over een CRM-systeem. (Eerlijk? Wist jij nog waar
Nog altijd zijn er veel misverstanden en valkuilen bij het implementeren van CX-programma’s. En dat terwijl in de concurrerende markt waar veel organisaties in zitten,
“Digitaal waar het kan, persoonlijk als het moet.” Dat zijn de woorden van Nancy Dalstra – Attema, communicatiespecialist en conversational copywriter bij Aegon. De zin
Onze oplossingen
Branches
Ook Memorabele klantervaringen creëren?
Ontvang inspiratie!
Maximaal 1x per maand vind je de inspiratie in je mailbox. Afmelden kan natuurlijk altijd.