Het is een vraag die we vaak krijgen: hoe groeien we continu in klantgerichtheid?
Want het product of dienst die je levert, is natuurlijk fan-tas-tisch! Maar helaas – pindakaas – al lang niet meer genoeg om je te onderscheiden in deze wereld.
Je bent niet de enige die daar achter kwam. Zo zijn er gelukkig inmiddels veel bedrijven die ‘iets’ met klantreizen doen, want dat leek de onmisbare sleutel om jezelf als onderneming te onderscheiden.
Zo zien we binnen bedrijven tal van – goedbedoelde – initiatieven die de basis zijn voor wat we noemen de klantbeleving, of ook wel Customer Experience (CX). En echt, daar trekken we bij huXam alvast de champagne voor open. Maar proosten? Dát doen we pas nadat diezelfde bedrijven hun kansen benutten om ook echt te verbeteren. Al die losse initiatieven, zijn een mooie start. Maar op los zand bouw je geen huis.
Blije klanten
Daarom helpen we je graag op weg. Gewoon. Als cadeautje. Worden wij blij van en belangrijker nog; jullie klanten nog blijer! En daar dragen we graag aan bij.
In het e-book het 8-stappenplan voor continue groei in klantgerichtheid weet jij na het lezen precies hoe jij kunt groeien in klantgerichtheid en hoe je kansen kunt benutten om te verbeteren en dán is het tijd om te proosten!