Lukt het jouw organisatie om relevant te blijven?

zo blijf je relevant

Hoe zit dit bij jouw organisatie?

Veel bedrijven hebben moeite om relevant te blijven in deze razendsnelle tijd vol techno-blabla, coole culturen en die steeds kritischere klanten. Wat vandaag in is, kan morgen alweer een afgezaagd cliché zijn. En dat geldt niet alleen voor de spullen en diensten die je als organisatie levert, maar juist ook voor de manier waarop je met klanten omgaat. Want tegenwoordig kiezen klanten niet voor jouw product, maar voor het gevoel dat ze krijgen bij jouw bedrijf!

 

Klanten kiezen niet langer voor jouw product, maar voor het gevoel dat ze krijgen bij jouw bedrijf.

 

Dit wil je toch?

In contact blijven met je klant, je inleven én relevant blijven is dus wat je wilt. Door goed na te denken over HOE je dit vanuit jouw organisatie wilt:

  • Verdiep je je relatie met jouw klanten enorm
  • Bind je ze langer aan jouw organisatie
  • En ‘by far’ de belangrijkste: jij leert van je klanten hoe je je dienstverlening relevant houdt op korte en lange termijn.

 

En zo krijg je het voor elkaar om relevant te blijven

Sta eens een keer stil in plaats van altijd vooruit te blijven hollen. Menig bedrijf is na al die jaren bedrijfsblind geworden. Laat mensen van buiten je organisatie met je meekijken. Bevraag je klanten een keer in een klantenpanel in plaats van als er ‘stront aan de knikker’ is.

Als je goed nadenkt over hoe je dit wilt aanpakken in jouw organisatie, past daar ook altijd de juiste ondersteunende technologie bij. Zo blijf je altijd up-to-date en weet je precies wat er speelt bij je klanten.

En als er dan veranderingen optreden? Ben jij de eerste die erop in kan spelen en je dienstverlening daarop aanpast. Blije medewerkers, blij managent én blije klanten.

 

Techno-blabla

Met onze technologie haal je geen techno-blabla in huis. Nee, wij zorgen dat we doen wat we beloven. Zo wordt elk klantcontact een feestje! (En geloof me, er zijn nog altijd veel leveranciers die gouden bergen beloven en slechts de Cauberg kunnen leveren). Wij weten namelijk alles van klantcontact technologie en relevant blijven. De technologie ondersteunt jouw organisatie en je mensen om je klantrelaties te versterken.

 

Samen met huXam speel jij in op nieuwe klantcontact mogelijkheden en blijf je relevant in je communicatie. En het beste van alles? Samen zorgen wij voor memorabele klantervaringen! Wie wil dat nou niet?

 

Wil je meer weten?

Neem contact op met Steyn.

0657006000
s.elshout@huxam.nl

Steyn Elshout