Marketingteam, wacht niet langer met een 360-graden klantbeeld

whitepaper 360-graden klantbeeld

Langdurige relaties met je klanten en positieve aanbevelingen. Is dat niet wat we allemaal willen?
De sleutel is het 360 graden klantbeeld. 

  • Maar waarom zou je hier als marketingteam VANDAAG nog mee moeten starten?
  • En wat is eigenlijk precies een 360-graden klantbeeld?
  • Wat zijn de voordelen ervan?
  • Hoe krijg je het voor elkaar om dit klantbeeld te krijgen?

 

Wij schreven er dit Whitepaper over: Waarom je als Marketingteam niet langer kan wachten met een 360-graden klantbeeld.

download whitepaper

 

Klantbeeld, dat is toch iets voor het contact center?

Lange tijd riep het woord ‘klantbeeld’ bij bedrijven op dat het iets is voor service omgevingen en contact centers. Maar… gelukkig beseffen steeds meer organisaties dat ook sales en marketing nodig zijn om het 360-graden klantbeeld echt goed voor elkaar te krijgen.

Jij vanuit je marketing-afdeling kunt het 360-graden klantbeeld mee vormgeven en er veel profijt van hebben.

Wat er allemaal nodig is? Dat lees je stap voor stap in het whitepaper.

 

Heb je na het lezen van het Whitepaper nog vragen?
Wij helpen je graag verder!

 

Wil je meer weten?

Neem contact op met Steyn.

0657006000
s.elshout@huxam.nl

Steyn Elshout