Bekendstaan als de meest innovatieve organisatie in jouw branche betekent dat andere bedrijven naar jullie (op)kijken als voorbeeld. Er is volop gratis reclame doordat klanten over jullie vertellen op verjaardagen en jullie bedrijf wordt volop genoemd tijdens netwerkborrels. Innoveren, welke organisatie wil dat nou niet? Maar wat is er nodig om het ook echt waar te maken?
“We moeten aan de slag met innovatie”. Hoe vaak hoor je het niet roepen door de wandelgangen? Wiki zegt het volgende over innovatie:
Innovatie is een proces waarbij de basis gevormd wordt door ideeën dewelke gegenereerd worden door het creatief benaderen van bepaalde probleemstellingen.
Innovatie is niet een ding. Het gaat niet alleen over de service van je bedrijf. Het gaat ook niet per se over een nieuw product. Een nieuw product kan vandaag innovatief zijn, maar is dat morgen niet meer. Dus als je van innovatie naar innoveren gaat, gaat het om het mensproces. Innoveren is gedrag. Gedrag waarbij technologie en mensen samengaan. En laat dát nou net iets zijn, waar wij heel goed in zijn.
Innoveren gaat over gedrag. Gedrag waarbij technologie en mensen samengaan. En laat dát nou net iets zijn, waar wij heel goed in zijn.
Hulp bij innoveren
Innoveren? Onze consultants en engineers dagen jouw organisatie uit en vragen door waar jouw interne klant stil wordt. We helpen jouw organisatie om het klantperspectief te verkennen. Niet alleen geven we vorm aan deze onbewuste behoeften, maar samen met jou en onze engineers zijn wij ook in staat dit in nieuwe technieken vorm te geven. Experimenten uitvoeren en successen in jullie organisatie introduceren om het nieuwe in te lijven. Van werkwijze “oud” naar werkwijze “nieuw” met nieuwe technieken en oplossingen. Alles voor die memorabele klantervaringen waarover gesproken wordt op die borrel en op die verjaardag!
huXam als hulp bij verkenning van state-of-the-art technologie
Als groep enthousiastelingen met een jarenlange ervaring in de service wereld, zijn wij niet zomaar techneuten of consultants. Onze mensen zetten hun eigen ervaring in om techniek met jouw organisatie te laten samenwerken. (We kunnen trouwens altijd nog toppers gebruiken! Bekijk de gerust de vacatures)
Vanuit onze nieuwgierigheid innoveren we voortdurend en dit voegen we toe aan onze diensten en oplossingen. Naast inspiratiesessies, introduceren we oplossingen van onze klanten bij elkaar die anderen kunnen inspireren de stap te maken naar (nog) betere klantenservice.
Customer engaged engineers
Het verschil met andere partijen is dat wij niet ‘zomaar’ IT’ers in dienst hebben, maar customer engaged engineers; mannen en vrouwen die in alles wat ze ontwikkelen klant en medewerker centraal stellen. Nu roeptoeteren wel meer bedrijven; ‘wij zetten de klant centraal’, met dát verschil dat wij het ook echt DOEN.
Nu roeptoeteren wel meer bedrijven; ‘wij zetten de klant centraal’, met dát verschil dat wij het ook echt DOEN.
Dit levert applicaties op waarmee medewerkers snel en intuïtief kunnen werken. Klant centraal, betekent dat we niet alleen vanuit het technisch perspectief naar een oplossing kijken, maar juist kijken hoe techniek bijdraagt aan een verbeterde klant- en medewerkerbeleving. Wat kan slimmer? Kunnen we naadloos schakelen tussen kanalen en applicaties? En kunnen we onnodig contact of irritatie voorkomen? Juist dit type engineers zijn bij uitstek geschikt om jouw organisatie te helpen een goed 360° klantbeeld te bouwen en om te blijven innoveren. Zo haal je alles uit jouw platformen en data voor die memorabele klant- en medewerkerervaring.
Ook aan de slag met innoveren en het meest innovatieve bedrijf uit jouw branche zijn? Wij staan te trappelen om met je mee te denken.