+ 31 850013553 info@huxam.nl

CX Consultant met PHP en Python kennis –huXam– Utrecht

Krijg jij energie van de omgang met klanten en wil jij met de nieuwste technieken werken? Dan hebben wij bij huXam dé uitdaging voor jou. Wij zijn namelijk op zoek naar een CX Consultant met PHP en Python kennis die leergierig is en het leuk vindt om samen te werken. Klinkt dit als iets voor jou? Solliciteer dan direct!

Wat ga je als CX Consultant PHP – Python bij ons doen?

Je zet je laptop aan en werkt je mail bij van de afgelopen nacht. Onze partner in de USA heeft wat reacties gegeven op lopende support calls. Deze verwerk je. Misschien moet je een antwoord aan een klant geven moet je een kleine wijziging doorvoeren in je eigen code.

Je hebt meetings met klanten op de planning. Je bespreekt nieuwe features, upgrades, lopende supportcases en helpt met het maken en inrichten van de systemen. Ook zal je bij nieuwe implementatie projecten worden betrokken en werk je bij de klant, vanuit huis of kantoor. Bij implementatie projecten zal je meestal vanuit een team met collega’s en klant. 

 

Als je de volgende meeting met de klant hebt staan, demo je deze nieuwe feature enthousiast waarna je hem vrij kunt geven en op de live omgeving kunt plaatsen.

Aan het einde van de middag zie je nog een supportcase binnenkomen van een klant. Je kijkt eerst of je er zelf uit kunt komen. Helaas is dit niet iets wat je zelf kunt oplossen. Je besluit een support call in te schieten bij de partner in de USA. Vannacht zal er wel een reactie komen, zodat je morgen vroeg de klant weer op weg kunt helpen!”

Wat vragen wij van jou als CX Consultant PHP – Python?

Jij bent ambitieus, wat jouw brandstof vormt om het beste uit jezelf te halen en je te blijven ontwikkelen. Jouw doel is dan ook om een consultant of een technisch consultant/engineer te worden. Ook heb jij plezier in het opbouwen en uitbouwen van relaties, zowel binnen huXam met collega’s als erbuiten met klanten en leveranciers. Daarnaast heb je:

  • Een HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van HTML (5), CSS(3), JSON, Javascript/JQuery, Object Oriented PHP, Python, kennis SQL en databases;
  • Kennis van API REST / SOAP koppelingen;
  • Kennis van Chatbots en Virtual Assistants is een pre;
  • Ervaring binnen het CX domein, klantcontact is een pre:
  • Een nauwkeurige instelling en ben je in staat je zowel mondeling als schriftelijk goed uit te drukken en begrijpt dat een zorgvuldige registratie van groot belang is;
  • Een zekere vindingrijkheid, creativiteit en doorzettingsvermogen;
  • Je de vaardigheden om zelfstandig binnen een team te functioneren en begrijp je dat een negen tot vijf mentaliteit in deze omgeving niet past;
  • Een natuurlijke nieuwsgierigheid, ben je dienstverlenend en heb je een goed besef van commercieel belang;
  • Een goed ontwikkeld analytisch vermogen waardoor je situaties doorziet.
  • Een Rijbewijs;

Wat bieden wij jou als CX Consultant PHP – Python?

Met huXam als werkgever kom je te werken binnen een innovatieve, CX gerichte organisatie waar je de kans krijgt om samen met onze klanten memorabele klantervaringen te leveren en waar je veel vrijheid krijgt om jouw functie in te vullen. Buiten deze mogelijkheden bieden wij jou:

  • Een afwisselende functie binnen een groeiende organisatie;
  • Veel vrijheid en mogelijkheden om door te groeien tot consultant of een technisch consultant/engineer
  • Een marktconform salaris, laptop en telefoon;
  • Een auto of een Reiskosten vergoeding – en studiekostenregeling
  • Het uitzicht op een vast contract.

Denk jij nu; hey, dit klinkt goed? Solliciteer dan direct!

Sollicitatieprocedure

Herken je jezelf in het geschetste profiel? Solliciteer dan direct door je brief met CV naar Paul den Uijl te mailen naar p.denuijl@huxam.nl. Heb je nog vragen? Bel ons dan op 06-53710536
We zijn benieuwd naar jou en jouw ambities!

Over huXam

Huxam is in 2015 opgezet door Paul den Uijl. Volgens hem zit de wereld van klantcontact niet zo simpel in elkaar als organisaties vaak denken. Het is een complex geheel waarbij de uitdaging zit in het in beeld krijgen van:

  • De klant en zijn behoefte
  • De data waaruit je conclusies kunt trekken
  • Verbetertrajecten voor de customer experience
  • Businesscases om meer rendement te creëren en kosten te besparen.

Samen met onze opdrachtgevers zetten we die uitdagingen om in mogelijkheden om elke dag krachtiger en persoonlijker met de individuele klant te communiceren. Alles voor die memorabele klantervaring!