Het digitaal loket voor gemeenten & lokale overheid

Lagere kosten, meer tevreden burgers

  • 360 graden beeld van uw klanten
  • Lagere kosten voor klantcontactcentra
  • Hogere tevredenheid van uw burgers
Download onze brochure


Een excellente dienstverlening

Uw klanten stellen steeds hogere eisen aan uw organisatie. Ze verwachten sympathieke dienstverlening en eenvoudige antwoorden op complexe vragen, 24 uur per dag. Dat vraagt om klantgericht werken én een goede informatievoorziening.


Vanuit huXam adviseren wij organisaties op het gebied van klantmanagement en bieden oplossingen voor contactcenters, webcare en online selfservice. Gebaseerd op Service Cloud van Oracle en Teamleader. Uw contactcentermedewerkers hebben altijd en overal een compleet klantbeeld. Zo creëert u onderscheidende en excellente dienstverlening.


Image

Product highlights

Verbeter uw webcare

Een centraal punt voor alle vragen

Omni-channel contact

Bedien de klant vanuit diverse kanalen

Kennisbank & FAQ’s

Laat de klant sneller zelf antwoorden vinden

Automatiseer beleid

In een paar clicks naar het enige juiste antwoord

Enkele voordelen van onze Service Cloud oplossing op een rij:

  • Lagere afhandelingstijden

  • Een 360 graden klantbeeld

  • Betere forecasting en analyses door uitgebreide rapportages

  • Integratie met het huidige (klant)contactcenter

  • Kleinere contactcentra omdat de klant zichzelf eenvoudig helpt

  • Clouddienst, dus snel schaalbaar en geen onderhoud

  • Nederlandse datacentra voor de cloud voor optimale compliance

  • Highly customizable oplossing

Onze klanten

 

Over huXam

huXam, in 2017 opgericht met als doel klanten van organisaties de meest optimale ervaring te geven tijdens contactmomenten. Met de opkomst van social media zijn de communicatiekanalen drastisch veranderd en dit vraagt om een goede cross-channel aanpak van Customer Relationship Management (CRM).

Na 10 jaar actief te zijn geweest op de achtergrond bij KPN heeft huXam per mei 2017 de Oracle Service Cloud diensten overgenomen van de KPN en zijn nu ook zelf actief. Met ons volledige pakket aan dienstverlening ontzorgen wij u compleet. Zo verzorgen we naast de implementatie van uw klantmanagementplatform, het beheer en de koppeling met de cloud inclusief (informatie)beveiliging. Integratie van telefonie zit in onze genen, dus ook dat is goed geregeld. huXam bestaat uit 15 personen en houd kantoor in Utrecht en Groningen.

 
 

Wilt u een demonstratie?

Vul dan onderstaand formulier in. Wij nemen graag contact op met u.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.