Over Ons
Memorabele klantervaringen?
Tuurlijk!
Onze visie op klantcontact
Maak klantervaringen memorabel.
Daar kun je ons voor wakker maken!
Met onze jarenlange ervaring in het opzetten en optimaliseren van de technologie die daarvoor nodig is, helpen wij je als geen ander bedrijf dat kan en doet.
Wij weten trouwens óók als geen ander dat de klantcontact branche zich net zo snel ontwikkelt als de racewagen van Max Verstappen accelereert.
Lui achterover hangen? Niet slim vinden wij. Dan weet je zeker dat je binnen de kortste keren achterloopt en dat je concurrentie er met de winst vandoor gaat.
Op de hoogte zijn en blijven van de nieuwste trends en ontwikkelingen in klantcontact vinden we daarom belangrijk én leuk. Dat doen we nog net iets liever dan Formule 1 kijken.
Handig voor jou, want al die waardevolle kennis delen we graag met je!
Helder en duidelijk
Ook niet onbelangrijk in een snel veranderende branche, is het hebben van een heldere visie.
Tussen al het geweld van de vele aanbieders van technologie, is het namelijk aan jou om het kaf van het koren te scheiden. Want, roepen dat je klantcontact optimaliseert, laat werken of eenvoudiger maakt, dat is één ding. Het ook echt waarmaken? Daar zit een wereld van verschil in. Daar is een visie voor nodig.
En laten wij nou een hele duidelijke visie hebben op klantcontact.
Helder en duidelijk
Ook niet onbelangrijk in een snel veranderende branche, is het hebben van een heldere visie.
Tussen al het geweld van de vele aanbieders van technologie, is het namelijk aan jou om het kaf van het koren te scheiden. Want, roepen dat je klantcontact optimaliseert, laat werken of eenvoudiger maakt, dat is één ding. Het ook echt waarmaken? Daar zit een wereld van verschil in. Daar is een visie voor nodig.
En laten wij nou een hele duidelijke visie hebben op klantcontact.
Heb je ons nieuwste Memorabel magazine al gelezen?
Klanten verdienen een onvergetelijke ervaring. Of zoals we bij huXam altijd zeggen: een memorabele ervaring. Voor ons zijn memorabele klantervaringen: waar passie en expertise samenkomen.
In deze eerste editie lees je de drie verhalen van Cynthia Mak, Ludo Raedts en Alexander Megens. En hoewel deze drie interviews slechts een fractie vormen van de enorme hoeveelheid kennis en ervaring binnen het veld, bieden ze je een uitstekend vertrekpunt. Ze inspireren en motiveren om zelf aan de slag te gaan met het creëren van memorabele klantervaringen.
Dit is onze visie
Processen die mislopen, onvindbare informatie, een klacht. Er is altijd een reden dat klanten contact met jouw organisatie opnemen. Als je helder hebt wat een klant zoekt en wil bereiken, dan voorkom je veel gesprekken.
Om dit te bereiken, zien wij de hoofdrol weggelegd voor het 360 graden klantbeeld. Daarmee is het namelijk in een oogopslag helder wat er gebeurt binnen de klantinteracties op alle verschillende kanalen. Zo kun je eenvoudig en doelgericht werken aan de verbetering van processen en aan de informatie die je klant nodig heeft voor het beantwoorden van zijn of haar vragen.
Het voorkomen van onnodig klantcontact levert je trouwens veel op:
- Goede reviews
- Tijdswinst doordat klanten zelf simpele problemen oplossen
- Blije medewerkers die zich niet langer bezighouden met saaie vragen beantwoorden
- En dan ook nog lagere kosten.
Klinkt het als een droom? Bij veel van onze klanten is dit al de realiteit.
Omnichannel dienstverlening is hot. Iedere organisatie wil haar klanten onbevangen helpen via elk kanaal dat de klant graag wil gebruiken. Veel bedrijven worstelen hiermee. In onze ogen is het geen illusie en is het omnichannel ideaal zeker bereikbaar.
Bij ons is, vanuit de omnichannel gedachte, alles gericht op het creëren van een omgeving waarin klantcontact via elk gewenst kanaal kan plaatsvinden en direct op de juiste plek terechtkomt. Zo kan ook jouw organisatie snel inspelen op nieuwe ontwikkelingen en loop je altijd voor op je concurrentie.
Je klanten worden elke dag kritischer. Een klant tevreden houden en een goed gevoel geven is daarom belangrijker dan ooit.
Om dit te bereiken is het van groot belang dat jij en de rest van je organisatie nadenkt welke ervaring je een klant wilt bieden (kloppend met wat je wilt uitstralen) en hoe je met klanten in contact blijft. Technologie ondersteunt daar ‘slechts’ bij.
Als huXam promoten we dan ook het opzetten van een goede en heldere Customer Experience strategie waarbinnen je die klantervaringen kwantificeert. Als dit staat, kan de invulling van de technologie hier perfect op aansluiten.
Veel bedrijven roepen ‘wij zetten de klant centraal’.
Wij zien juist het belang van je medewerker centraal zetten. Niet alleen zodat hij of zij zich comfortabel voelt in het werk, maar juist ook om je medewerkers te betrekken bij de verbetering van het klantcontact.
Organisaties die het voor elkaar weten te krijgen dat hun medewerkers het werk met plezier uitvoeren, creëren meer betrokkenheid en bevlogenheid bij de medewerkers. De gevolgen?
- Minder ziekte-uitval
- Minder verloop en
- Meer klanttevredenheid
Een tevreden medewerker zorgt voor een tevreden klant. Dat is hoe wij het zien.