Doe mee!

Klantgerichtheid winactie

Ook aan de weg timmeren met klantgerichtheid voor jouw organisatie? Doe mee met onze winactie!

Grote winkans!

Maandelijks verloten wij 2 boeken aan de deelnemers van onze winactie.

De klant op één, in welke situatie dan ook, vraagt in onze dynamische wereld om constante aanpassing van je klantgerichte organisatie, om een cultuur van oprechte verbinding. Verbinding tussen mensen, maatschappij, technologie, data en alle organisatieonderdelen.

Met onze kennis en ervaring helpen wij verschillende organisaties hierbij. 

Wil je alvast aan de slag met klantgerichtheid? Neem dan deel aan onze winactie! 

conversational-conference-publiek-2024

De prijzen

friederike niehoff
jos burgers klantgericht
cx in de praktijk

Welk boek kies jij?

Zo doe je mee

Meedoen is simpel. Laat hieronder je gegevens achter. Onder alle inzendingen verloten wij maandelijks 2 boeken ! Jij kiest het boek van je voorkeur. 

De winnaars maken wij bekend op LinkedIn. 

Met je deelname ga je ermee akkoord dat je – wanneer je winnaar bent – met naam en profiel kenbaar gemaakt wordt op LinkedIn. 

Meer lezen over klantgerichtheid?

Praxis en Amazon Connect: personalisatie van gesprekken naar het volgende level

Gastvrijheid als leidraad: klantgericht ondernemen met Karoline Wiegerink

Het memorabele-momentenmodel: de juiste klantervaring op het juiste moment

Klantgericht werken. Dat ís het!

Wat voor jou misschien nog een onbekende wereld is, is voor ons gesneden koek. Al jaren zijn we gevat door het klantcontactvirus en de laatste jaren kwam daar het klantgerichtheidsvirus bij. 

Die waardevolle combi maakt dat wij zien wat jouw organisatie nodig heeft vanuit de klantgerichtheidshoek en hoe je dit waarmaakt bij je collega’s van de klantenservice. En de technologie die je daarvoor nodig hebt? Regelen wij.

Laten we gewoon eens kennismaken. We bespreken waar je tegenaan loopt en of wij je daarbij kunnen helpen. Vrijblijvend uiteraard.

steyn elshout

Steyn helpt je graag verder met klantgerichteheid