Afgelopen januari sponsorden wij met trots het Winterfestival van het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO). Met meer dan 250 mensen stonden we stil bij 20 jaar klantgerichte organisaties en kregen we een blik in de toekomst.
Dit waanzinnige festival gemist? Kijk dan vooral nog even de video terug.
Laat je inspireren door het PvKO magazine!
Onderdeel van het festival en de vooruitblik is ook het online magazine dat afgelopen maandag uitkwam.
Welk thema kies jij waar je meer over wilt weten?
- Van klant- naar ecosysteemrelaties
- De klantgerichte organisatie van de toekomst
- De datagedreven toekomst
- De tech-touch balans van de toekomst
- Van beleving naar betekenis
- De toekomst van de klantgerichtheidsprofessional
Vanuit huXam schreven we een artikel over het vierde onderwerp: Waarom ‘high tech’ en ‘high touch’ onmisbaar zijn voor een memorabele klantervaring.
Sneak preview van het artikel:
Miljoenen gaan er in om: organisaties die investeren in de technologische kant van hun dienstverlening en klantbenadering. Alles om de strijd met de concurrentie aan te gaan of liever nog: te winnen. Maar, jij merkt het vast ook: met technologie alleen win je niet. Het is en blijft lastig om altijd 100% vernieuwend en ‘anders te zijn’ dan anderen. Hoe win je dan wel? Het gouden duo ‘high tech’ en ‘high touch’ zijn je antwoord. En zó pas jij het succesvol toe.
Het hele artikel lezen? Klik hier voor het online PvKO magazine