Onze oplossing
Dialpad Digital Self Service (DSS)
‘s Werelds krachtigste Customer Engagement Platform
Ontwikkelingen
Intent gebaseerde chatbots waren we al heel blij mee. Het was een grote stap voorwaarts in het goed kunnen helpen van klanten.
Wat als wij zeggen dat wij een game changer voor je hebben?
Laat de intent gebaseerde chatbots ver achter je.
Voorspel de juiste conversatie op elke klantinteractie
Wat is Dialpad DSS?
Dialpad Digital Self Service (voorheen bekend als Kare Knowledgeware) heeft als doel om zo snel mogelijk bedrijfsrelevante en nuttige informatie te tonen aan gebruikers.
De belangrijkste uitgangspunten waarmee het is ontwikkeld, zijn:
- Krachtige algoritmes(AI),widgets en API-koppelingen,
- Suggesties die worden gegeven in de zoektocht van stakeholders
- De mogelijkheid om antwoorden samen te stellen uit diverse informatiebronnen (informatie bevindt zich overal in de organisatie) en opvolgende stappen (dialogen)
- Een uitgebreid dashboard waarin relevante informatie gevonden kan worden over de accuraatheid van kennis (knowledgegraph, user insights) en mogelijke verbeteringen
- Een verbeterproces dat realtime verbeteringen prioriteert en faciliteert.
Ervaring Aegon met Dialpad DSS
Dialpad ontdekte meer dan 58 dialogue gaps voor Aegon, waarbij 11 usecases werden benoemd en de roadmap voor automation is opgezet.
“Dialpad leverde een roadmap met ROI om uit te voeren voordat we aan de slag gingen met de applicatie. Vervolgens konden we bij elke stap meten en bijsturen om zo een succesvolle implementatie van onze digitale customer engagement te garanderen.”
Wat zijn de voordelen?
Dialpad DSS biedt AI functies en tooling waarmee je steeds sneller:
- Verbind de klantvraag en de kennis uit je organisatie aan elkaar, en versnel hiermee het behalen van je businessdoelen (omzetgroei, churn-vermindering, kostenbesparing)
- Als klant, burger of medewerker informatie doelgericht kunt vinden
- Kunt analyseren waar je kennis mist om vragen te beantwoorden;
- De relatie en relevantie tussen zoekgedrag en relevante informatie (via AI) zeer snel kunt verbeteren
- Surplus: krijg uit de digitale conversaties informatie die je kunnen helpen in het snel verbeteren van klantreizen, marketing uitingen en serviceverlening. (en versnel hiermee het te gelde maken van je businessdoelen)
Realiseer met Dialpad DSS je digitale transformatiepartner die je helpt om nieuwe conversie te vergroten en meer omzet te behalen uit bestaande klanten.
Wat biedt Dialpad DSS?
Meerdere contexten
- Krijg bij meerdere vragen en lange zinnen direct suggesties op elke vraag die gesteld wordt.
- Verkort substantieel de tijd om te werken aan de beantwoording van mails en chats waarin meerdere vragen worden gesteld of lange zinnen worden getypt.
- Krijg alle relevante contentitems en kennis direct beschikbaar voor gebruik in de mail of chat.
- Werkt zowel voor meerdere losse zinnen, maar ook voor lange zinnen met meerdere contexten / vragen erin.
Realtime personalisatie
- Optimaliseer de klantervaring. Vergroot engagement. Terwijl het gebeurt.
- Met elke interactie begrijp je je klant beter. Met Dialpad Audiences kun je met terabytes aan data die elke klantreis oplevert op elk moment de klantinteractie verbeteren met meer persoonlijke antwoorden die relevant zijn voor elk individu - in millisecondes.
Journey maps
- Automatiseer je conversation design datadriven.
Transparantie in data
- Augmented activity monitoring maakt het mogelijk om in te zoomen en de verplaatsingen van gebruikers een voor een te bekijken. Laat geen enkele kans liggen.
- Geaggregeerde statistieken, business intelligence en KPI’s vergemakkelijken het begrip van gegevens op schaal. Maak datagedreven beslissingen.
- Bruikbare inzichten helpen kennismanagers bij het verbeteren en onderhouden van de user journeys. Laat de AI je helpen.
Ontdek meer
Steyn helpt je graag verder
Meer weten over de inzet van Dialpad Digital Self Service voor jouw organisatie?