Kan je wat over jezelf vertellen?
Hi, ik ben Michiel van Omme en woon in Den Haag samen met mijn vriendin en een kat. Ik hou ervan om naar warme landen op vakantie te gaan, waaronder bijvoorbeeld Tanzania. Mijn vriendin komt daar vandaan en als je dit leest hebben we er net weer een heerlijke vakantie op zitten in dat prachtige land.
Michiel en klantcontact. Hoe is dat zo gekomen?
Ooit ben ik als bijbaan begonnen op het callcenter. Daarna heb ik kwaliteitsmonitoring gedaan en ben ik in de technische hoek van klantcontact beland. Vervolgens ben ik in de facilitaire contact center wereld terechtgekomen waarbij mijn belangrijkste uitgangspunt was: Hoe kun je als facilitaire partij je klant helpen meerwaarde te creëren met klantcontact? Ook was het mijn opdracht op klantcontact te faciliteren en optimaliseren in projecten.
Ik heb onder andere als ZZP’er gewerkt, later ook weer in een team. Enige tijd geleden werd ik door Steyn benaderd om bij huXam te komen werken.
Met mijn achtergrond begrijp ik beide werelden, zowel die van de operatie als de IT en dan kun je ze goed laten samenwerken.
Vertel, Michiel en huXam
Ik hou me bij huXam bezig met de vertaling van de operatie naar techniek.
Veel organisaties hebben frustratie over IT. Ze spreken onderling vaak niet dezelfde taal of het is niet duidelijk wat de beperkingen van de techniek betekenen voor een organisatie. Met mijn achtergrond begrijp ik beide werelden, zowel die van de operatie als de IT en dan kun je ze goed laten samenwerken.
Zo hou ik me voor klanten bezig met het optimaliseren van klantcontact (dat betekent bijvoorbeeld keuzes maken op welke kanalen je inzet) en de dienstverlening, de inzet van mensen, het faciliteren van de strategie. Dit laatste betreft zowel het formuleren als het communiceren naar de mensen. De strategie bij organisaties is vaak abstract en op hoog niveau, maar wat betekent het nou echt voor je medewerkers om die strategie te behalen?
Wat vind je leuk aan werken bij huXam?
We hebben een snel en wendbaar team, spelen goed in op de klantvraag én zijn goed op elkaar ingespeeld. We hebben alle disciplines in huis; van techniek tot operatie en hoe laat je het landen in een organisatie. Voor onze klanten is het zoveel meer dan met techniek aankomen voor een organisatorisch probleem. Wij kijken bij huXam eerst wat je nodig hebt, welke randvoorwaarden je moet invullen en dan pas komt de techniek.
Onze collega’s zitten vaak bij verschillende klanten, dus we hebben afgesproken dat we op dinsdag fysiek bij elkaar zitten in Utrecht. De vrijheid om je werk in te vullen zoals je zelf wilt, tegelijkertijd de collegialiteit en de diversiteit aan klanten is wat het werken bij huXam leuk maakt.
De vrijheid om je werk in te vullen zoals je zelf wilt, tegelijkertijd de collegialiteit en de diversiteit aan klanten is wat het werken bij huXam leuk maakt.
Als laatste vraag; Waar ben je trots op?
Als een project geslaagd is. Zeker de weken voordat iets live gaat bij de klant ben je gefocust en druk. Vaak gaat het om grote implementaties zoals het vervangen van een CRM- of telefoniesysteem. Op het moment dat je het hebt neergezet en dat daadwerkelijk de knop omgaat, dan is het gaaf als het werkt en iedereen er blij mee is. De wereld van de klantenservice klantvriendelijker maken. Dat is waar ik blij van word.
Over huXam
Bij huXam zoeken we mensen die passie hebben voor klanten, een tikkeltje eigenwijs zijn en een bepaalde hoeveelheid lef hebben. Je houdt dus van de vrijheid om zelfstandig te werken en met momenten juist ook van het samenwerken. Aan de ene kant snap je de techniek en aan de andere kant kan je de vertaling maken richting de business van de klant. Van een probleem maak jij dus een vertaling naar een concept en vervolgens naar een oplossing. Altijd gericht op de lange termijn.
Interesse? We ontmoeten je graag.
Kijk bij de openstaande vacatures en je kunt ook contact opnemen met Paul via 0653710536 of via p.denuijl@huxam.nl