What’s new in Oracle Service Cloud 20A
De 20A release van Oracle Service Cloud is vanaf de tweede helft van februari 2020 beschikbaar.
Deze release is wat groter dan de laatste paar releases en bevat een paar mooie nieuwe features. Dit zijn de belangrijkste features:
Answer Special Response
De antwoorden krijgen een nieuw veld waar je een korte, bondige versie van het antwoord kunt zetten. Dit veld kan dat gebruikt worden in zoekresultaten, chats en andere gebieden.
Enhanced Business Rules Framework
Vanaf deze release is de nieuwe “regel” engine beschikbaar in de BUI. Het is een nieuwe frisse kijk op de regel editor. Regels kunnen nu sneller en overzichtelijker aangepast worden. Als je deze feature aangezet wilt hebben, dan kun je dit bij ons aanvragen via een change request.
Branding voor BUI
De BUI krijgt in 20A een aantal nieuwe instellingen waarmee je je eigen brandlogo, brand logo label en favicon kunt toevoegen aan de BUI. Naast deze branding kun je ook nog kiezen wat de tekst van het webbrowser scherm wordt.
Top level Tab opties voor BUI
De BUI heeft een nieuwe feature voor het hoogste niveau tabs. Als je met rechts klikt op zo’n tab krijg je ene nieuwe menu met “Sluit alle”, “Sluit alle behalve deze” en “Kopieer tekst naar klembord”
Splitter container voor BUI
De BUI heeft een nieuw element gekregen. De splitter panel. Hiermee kun je het scherm indelen in verschillende panelen. Deze panelen kan de gebruiker zelf groter en kleiner maken.
Top answers inlay
Er is een nieuwe inlay widget gemaakt waarmee de top 10 antwoorden uit Oracle Service Cloud op pagina’s buiten Oracle Service Cloud kan worden weergegeven. Als je hier meer informatie over wilt, dan kun je contact met ons opnemen.
Oracle Messaging
Oracle Messaging kan nu omgaan met de volgende kanalen: Facebook messenger, WeChat, SSMS en Google Business Messages (Beta).