Onze partner
Dialpad
Dialpad virtual AI contactcenter is het contact center dat op elke plek en op elk gewenst tijdstip gebruikt kan worden.
Ontwikkelingen
Hybride werken is een term die niemand meer vreemd is. Waar voorheen iedereen een vaste plek had op kantoor, is het vandaag de dag gebruikelijk dat iedereen overal kan werken.
Zeker als je een hybride team van agenten of vertegenwoordigers hebt die regelmatig moeten communiceren met klanten, werknemers of prospects, dan heb je waarschijnlijk een virtueel contact center of virtueel call center nodig.
huXam verzorgt vanuit het totale Dialpad portfolio met name het onderdeel Digital Self Service (Dialpad DSS). Dit onderdeel stond vroeger bekend als Kare Knowledgeware.
Wat is Dialpad?
Dialpad’s omnichannel CCaaS applicatie helpt je organisatie niet alleen de service-levels te behalen en klanttevredenheid te verbeteren. Je kunt er ook nieuwe medewerkers efficiënter mee coachen en trainen.
Met Dialpad Ai Contact Center kun je snel aan de slag met klanten en prospects op een enkel virtueel (SaaS) platform.
Je krijgt trouwens niet alleen een CCaaS-oplossing, maar ook gelijk een SaaS bedrijfstelefoon platform: een UCaaS (unified communications as a service) platform met een ingebouwd VoIP-telefoonsysteem dat integreert met tools als Oracle CX Cloud, Zendesk, Intercom, Teams en Salesforce.
Wat zijn de voordelen?
De voordelen van Dialpad virtual AI contactcenter zijn:
- Snelle implementatie – Zet je virtuele contact center teams op en wijs telefoonnummers toe. Doe dit alles in je online account, zonder hardware aan te schaffen. Dialpad werkt op je bestaande toestellen en stelt je in staat je eigen contact center eenvoudig (en efficiënt) te beheren.
- Enorm schaalbaar – Moet je snel honderd virtuele call center agents aannemen om het drukke seizoen aan te kunnen (of je team inkrimpen)? Met Dialpad kun je in een paar klikken agenten in verschillende tijdzones instellen, gebruikers toevoegen en verwijderen, doorschakelnummers beheren en nog veel meer.
- Slimme oproeproutering – Krijg je veel inkomende gesprekken? Routeer bellers naar de beste persoon op basis van beschikbaarheid, skill en ervaringsniveau met Dialpad. Dit zorgt niet alleen voor een positieve ervaring voor de klanten, maar stroomlijnt ook de workflows van de agenten. Je kunt zelfs wachtrijen met voorrang creëren voor VIP-bellers.
- Behandel zowel digitale als voice kanalen – Of je nu een inbound call center runt of een outbound call center dat zich richt op verkoopgesprekken, Dialpad helpt je een uitstekende klantervaring te bieden aan klanten over verschillende kanalen. Een robuuste contactcenter-ervaring omvat immers niet alleen telefoongesprekken, maar ook videovergaderingen, chatbot, e-mail, sms, social, live chat en meer.
- AI die super supervisors creëert: Je kunt niet elk gesprek persoonlijk begeleiden. Dus hoe kan een supervisor 10 of 20 agenten, of meerdere teams, effectief overzien? Dialpad AI biedt niet alleen real-time transcripties van gesprekken, het analyseert ook het gesprekssentiment, waardoor supervisors de transcripties kunnen scannen en te allen tijde in de gaten kunnen houden hoe gesprekken met alle agenten verlopen.
- En super agenten: Niet elke agent kan elk klein dingetje weten en elke uitdagende vraag beantwoorden die hij krijgt. Dialpad AI stelt supervisors ook in staat om Real-Time Assist (RTA) kaarten te maken die automatisch op het scherm van agenten verschijnen wanneer bepaalde trefwoorden of zinnen worden uitgesproken om hen te helpen praten over complexe onderwerpen! Het is ontworpen om de inwerktijd te verkorten en training op schaal mogelijk te maken.
- Geavanceerde WFM-mogelijkheden: Ontvang real-time agent prognose, planning, kwaliteitsmanagement en meer – alles in één volledig geïntegreerde suite. Met Dialpad + Workgenda kun je gegevens over ondersteunende agenten en klantactiviteiten omzetten in gemakkelijk leesbare dashboards en supervisors alles bieden wat ze nodig hebben om de prestaties van het contact center op peil te houden.
Wat biedt Dialpad?
Met Dialpad’s cloud contact center krijgen supportteams een enkel platform om in contact te komen en vragen van klanten via elk kanaal op te lossen. Verbind bestaande ticketing- en CRM-systemen om omnichannel ondersteuning te bieden, creëer inzicht via on demand statistieken met dashboards en rapportage en agenten in real-time te coachen met AI aanbevelingen.
Gespreksmonitoring en -coaching
- Monitor en luister naar gesprekken in real-time en creëer aanbevelingen op vragen zodat medewerkers sneller de goede antwoorden kunnen geven.
- Koppel automatisch vragen van bellers aan de juiste agent met gespreksroutering op basis van beschikbaarheid of vaardigheidsniveau
- Monitor en luister mee met live gesprekken of geef aanbevelingskaarten voor agenten op basis van trefwoord triggers gezegd door agent, klant, of beide
Dashboards en rapportage
- Bekijk de inzichten die ertoe doen: van Service Level tot Agent prestatie. Zie hoe de Dialpad AI de service levels ondersteunt en de klant meer tevreden krijgt.
- Houd managers op de hoogte van de activiteit en prestaties met real-time dashboards, gespreksvolume en wachtrij INZICHTEN. Dit alles via volledig aanpasbare wallboards
- Ontvang waarschuwingen wanneer de statistieken of de sentiment verandert, zoals Service Level of Wachttijden
Integratie
Integreer de telefonische ondersteuning met ticketingsystemen, CRM’s of samenwerkingshubs voor een gestroomlijnde workflow die agenten op één plek houdt. Verander agenten in experts die verregaand zelfstandig antwoorden kunnen geven en uitdagingen kunnen oplossen.
Hybride werken
Zet je contactcenter in waar je maar wilt. Op locatie, thuis of onderweg, iedere medewerker heeft volledige toegang tot zijn omgeving als er maar een internetverbinding aanwezig is.
Combineer elk kanaal
Dialpad kan ingezet worden voor alle kanalen die je organisatie inzet voor klantcontact. Call, email, SMS, social, chat, het maakt niet uit, de Dialpad contactcenter applicatie krijgt ze binnen, prioriteriseert ze en stuurt de interactie naar de meest geschikte medewerker
Ontdek meer
Steyn helpt je graag verder
Meer weten over de inzet van Dialpad Digital Self Service voor jouw organisatie?