E-BOOK

Zo groei je continu in klantgerichtheid!

Wil je een succesvolle CX-strategie? Combineer dan data en gevoel. Hoe je dat doet?
Dat lees je in dit waardevolle e-book: het 8-stappenplan voor continue groei in klantgerichtheid

Na het lezen van dit e-book...

Weet je:

  • Hoe je als bedrijf onderscheidend kan zijn in de huidige wereld
  • Weet je hoe je stuurt op een memorabele Customer eXperience
  • Waar bij jullie de verbeteringen voor het oprapen liggen
  • Hoe je die 8 stappen in de praktijk brengt zodat ook jullie organisatie continu groeit in klantgerichtheid
8-stappenplan groei klantgerichtheid

Onderscheidend zijn in de huidige wereld?

Helaas. Jouw goede product of dienst alleen is niet meer genoeg om je te onderscheiden. Al snel kwamen meer bedrijven daar achter.

Gelukkig was er vaak wel commitment vanuit de boardroom om ‘iets’ met klantreizen en het gevoel van klanten te doen, want dat leek de onmisbare sleutel om jezelf als onderneming te onderscheiden.

En zo ontstaan binnen bedrijven tal van – goedbedoelde – initiatieven die de basis zijn voor wat we noemen de klantbeleving, of ook wel Customer Experience (CX).

En bij huXam trekken wij daar alvast de champagne voor open. Maar proosten? Dat doen we pas nadat diezelfde bedrijven hun kansen hebben benut om te verbeteren. Op los zand bouw je namelijk geen huis.

En daarom in dit e-book…

De 8 stappen die je kunt volgen.

De genoemde stappen zijn jouw succesvolle CX-strategie voor continue groei in klantgerichtheid.

Na het lezen kun jij je kansen benutten om te verbeteren en dán is het tijd om te proosten!

groeien in klantgerichtheid

De 8 stappen in vogelvlucht:

  1. Basis op orde
  2. Kies een CX-raamwerk
  3. (Klant)strategie als startpunt
  4. Bepaal de sleutel KPI’s (key drivers)
  5. Bepaal de ‘jobs to be done’
  6. Gebruik je kwantitatieve data voor je focus op je kwalitatieve verdieping
  7. Aan de slag en leer continu
  8. Creëer een data gedreven klantgerichte cultuur

 

Hoppa! Proost op die continue groei in klantgerichtheid!

Meer weten over een CX-strategie?

Neem dan contact met ons op.

steyn elshout

Steyn Elshout