Succesverhalen op het gebied van Customer Experience (CX) willen we als organisatie allemaal. Ja toch? Sterker nog: ze zijn eerder noodzaak dan dat het ‘gewoon’ leuk tijdverdrijf is. Oh ja, en ik bedoel trouwens niet alleen de successen van de marketing-, sales- of service-afdeling, maar werkelijk de HELE organisatie.
Klinkt simpel.
Maar hoe zorg je voor zo’n succesverhaal?
CX-technologieën en -trends ontwikkelen zich in zo’n tempo dat je het amper kunt bijhouden. En toch is dit een enorme kracht in de groei naar de perfecte klantgerichte organisatie. Tegelijkertijd ervaren organisaties het ook als een enorme drempel. Want welke CX-trends zijn nu en in de toekomst passend voor jouw organisatie? En welke technologieën zijn het meest geschikt?
Om in die enorme zee precies die parel te vinden voor jouw organisatie, nemen we je deze week mee op reis in de top-4 digitale CX-trends.
Welke CX-trends zijn nu en in de toekomst passend voor jouw organisatie? Je komt er deze week achter!
Heerlijk!
Want zo hou jij tijd over voor echt belangrijke dingen: toegevoegde waarde bieden aan je klanten voor die memorabele ervaring!
Kan je niet wachten tot morgen wat nou die eerste trend is? Snappen we 🙂