Mijlpaaltje hoor! Ons ‘eigenste’ magazine en daar zijn we hartstikke trots op. 4x per jaar bundelen we interessante interviews die wij hebben met inspirerende mensen uit de markt om jou verder te helpen.
Klanten verdienen een onvergetelijke ervaring. Of zoals we bij huXam altijd zeggen: een memorabele ervaring. Voor ons zijn memorabele klantervaringen: waar passie en expertise samenkomen.
Wij weten als geen ander dat het creëren van zo’n ervaring een samenspel is van verschillende factoren binnen een organisatie. Van een klantgerichte mindset en cultuur tot de juiste processen en technologie – alles moet op elkaar afgestemd zijn om de verwachtingen van de klant te overtreffen.
Waarom Memorabel magazine?
“It takes a village to raise a child.” Memorabele klantervaringen creëren is iets soortgelijks. Je kunt dit onmogelijk in je eentje voor elkaar krijgen. Daarom interviewden wij de afgelopen tijd professionals uit de markt. Deze inspirerende verhalen bieden een diepgaande blik in de praktijk en geven je waardevolle inzichten over hoe je als organisatie de klantbeleving kunt optimaliseren.
In deze eerste editie lees je de drie verhalen van Cynthia Mak, Ludo Raedts en Alexander Megens. En hoewel deze drie interviews slechts een fractie vormen van de enorme hoeveelheid kennis en ervaring binnen het veld, bieden ze je een uitstekend vertrekpunt. Ze inspireren en motiveren om zelf aan de slag te gaan met het creëren van memorabele klantervaringen.
Dus duik in de interviews, laat je meenemen in de passie en expertise van deze professionals, en ontdek hoe jij jouw organisatie klantgerichter kunt maken. Samen bouwen we aan memorabele klantervaring.
Je leest Memorabel magazine gratis en voor niks: klik hier