Blijf op de hoogte!

Agenda

Evenementen

Welke inspirerende evenementen wil jij niet missen?

In onze agenda vind je verschillende evenementen uit de klantcontact branche. Bijvoorbeeld wat we zelf organiseren, wat we sponsoren of waar wij als huXam bij aanwezig zijn.

Tot snel!

AI Volwassenheids fases
AI en Ethiek PvKO

AI & ethiek – hoe volwassen is jouw organisatie?

Op donderdagmiddag 18 september ontmoeten we elkaar in het VGZ Café in Arnhem. Joris Krijger (Volksbank) introduceert zijn Volwassenheidsmodel AI & Ethiek, met thema’s als awareness, beleid, governance en tooling. Daarna gaan we tijdens een interactieve ronde tafel in gesprek over de praktijk en doen we een self-assessment. We sluiten af met een borrel.
CFC25-website-bg

Customer first congres 2025

Ontmoet vakgenoten en toonaangevende experts op donderdag 2 oktober 2025 tijdens een dag vol inspirerende keynotes, diepgaande sessies en waardevolle netwerkmogelijkheden. Samen verkennen we de toekomst van klantcontact in een tijdperk van technologische vooruitgang en veranderende klantverwachtingen
CCW Europe 2026

CCW Europe Summit Amsterdam

CCW Europe – hét Europese event voor klantcontact & CX CCW Europe is dé ontmoetingsplek voor contactcenter-, CX- en digital service-professionals die de toekomst van klantbeleving vormgeven. Dit event brengt visionairs, experts en innovatieve technologieën samen om klantgericht werken naar een hoger niveau te tillen. Met inspirerende keynotes, interactieve workshops en volop netwerkmogelijkheden ontdek je de nieuwste strategieën en tools voor customer experience, service en digitale transformatie. Sluit je aan bij de community die klantgerichtheid opnieuw definieert en maak jouw organisatie klaar voor de toekomst.
CXPA Global CX day

Global CX day 2025 CXPA

Tijdens het evenement onthullen we de winnaars van de CXPA CX Impact Awards 2025, ter ere van initiatieven die meetbaar zakelijk succes hebben opgeleverd door middel van CX. U hoort ook van CX-leiders over de hele wereld die reflecties, inzichten en inspiratie delen.
PvKO Proactieve Dienstverlening die werkt

PvKO: Proactieve Dienstverlening die werkt

Ontdek tijdens de Ronde Tafel proactieve dienstverlening wat burgers écht verwachten. Leer van HU-onderzoek en vertaal inzichten direct naar jouw praktijk.
PvKO: Hoe Employee Journey en Customer Journey samen het verschil maken in B2B

PvKO: Hoe Employee Journey en Customer Journey samen het verschil maken in B2B

Een sterke klantervaring begint bij betrokken medewerkers – en andersom. Tevreden en geïnspireerde medewerkers zorgen voor blije klanten. Maar juist het zien van hun impact op klanten geeft medewerkers weer trots, energie en werkplezier.