What’s new in Oracle Service Cloud 19B
De 19B release van Oracle Service Cloud is vanaf de tweede helft van mei 2019 beschikbaar.
Deze release bevat een aantal mooie features in de BUI. Dit zijn de belangrijkste features:
Oracle Messaging*
Vanaf deze release is Oracle Messaging beschikbaar. Oracle Messaging zorgt ervoor dat bijvoorbeeld Facebook Messenger en WeChat geïntegreerd kunnen worden in Oracle Service Cloud chat.
*Deze feature wordt geïntroduceerd op basis van limited availability. Als je deze feature wilt gaan gebruiken. Geef dit dan aan als je wilt upgraden naar 19B of later.
Chat BUI wachtrij tijden bij wachtrij transfers
Als een agent een chat gesprek wil doorzetten naar een andere wachtrij, dan krijgt deze te zien hoe lang de wachttijd is.
Agent Browser UI Workspace Preview
Vanaf nu is het mogelijk om vanuit de desktop console een preview te bekijken van de BUI werkruimte die je aan het maken bent. Op die manier hoef je niet helemaal in te loggen in de BUI om je werk te controleren.
Agent Browser UI navigatieset aanpassen
In de BUI is het vanaf nu mogelijk voor agenten om hun eigen navigatieset aan te passen. Net zoals dit in de desktop console kon. Je kunt agenten deze rechten geven in het profiel.
Antwoord versies verwijderen
Sinds kort is het mogelijk om versiebeheer te doen op antwoorden. De enige feature die hier nog ontbrak was de mogelijkheid om antwoord versies te verwijderen. Vanaf nu is dit mogelijk.
Data lifecycle management: Ondersteuning voor archived incidenten
Administrators kunnen vanaf deze release policies aanmaken voor het archiveren/purgen van een incident set.