Het is bijna zo ver: Het PvKO Winterfestival 2024. En hoe tof? Wim van Dijk van Maxeda DIY Group spreekt volgende week donderdag tijdens dat evenement.
Samen met zijn team is Wim o.a. verantwoordelijk voor de klantcontacten binnen Praxis. Daarnaast is hij verbonden aan de geschillencommissie. Als zodanig zit Wim scherp op de bal en ziet hij waar hij de klanttevredenheid bij Praxis telkens weer kan verhogen!
Naast het inspirerende verhaal van Wim, zijn er volgende week tijdens het festival ook andere interessante sprekers. Je leest er alles over op de website van PvKO: https://www.pvko.nl/bijeenkomsten/over/337/pvko-winterfestival-2024-expeditie-transformatie
Hopelijk heb je een ticket kunnen bemachtigen, want inmiddels is het evenement volledig uitverkocht!
Wij hebben er in ieder geval veel zin in! Zien we je daar?
Meer informatie over de Ronde Tafel van huXam en Praxis tijdens het PvKO Winterfestival 2024
Praxis: Continu de klantreis snel verbeteren met data
Praxis is continu bezig met het verbeteren van de klantreis. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de nieuwste technologische ontwikkelingen en data-inzichten. Wat bereikt Praxis hiermee? En hoe wordt bepaald waar mee aan de slag te gaan? Wim van Dijk licht een tipje van de sluier op. De gespreksleiding van deze ronde tafel is in handen van huXam.