Recap 2024: AI in Klantcontact en huXam’s Vooruitgang

2024 was een jaar vol beweging en innovatie binnen AI voor klantcontact. Bedrijven legden meer dan ooit de focus op het creëren van memorabele klantervaringen, ingegeven door zowel technologische ontwikkelingen als veranderingen in de arbeidsmarkt. Bij huXam stonden we middenin deze transitie, met oplossingen die organisaties ondersteunen om klantcontact naar een hoger niveau te tillen.

Onze bijdrage aan memorabele klantervaringen

Dit jaar hebben we met trots onze AI-oplossingen ontwikkeld en verder verfijnd, zoals de AI Assistant en AI Quality Monitoring. Deze tools bieden concrete oplossingen voor uitdagingen waar veel organisaties nog mee worstelen, zoals:

  • Gesprekssamenvattingen: Automatische, accurate samenvattingen om tijd te besparen en duidelijkheid te creëren.
  • Sentimentsanalyse: Het analyseren van klantemoties om interacties te verbeteren en proactief te handelen.
  • Uitbreiding van de span of control: Teamleads, contactcenter manager en andere operationele leaders in een organisatie hebben meer overzicht en inzicht in de verbeter- en automatiseringsmogelijkheden in hun bedrijf.
  • Kostenbesparingen met verbeterende kwaliteit: Budgetten staan onder druk, terwijl de kwaliteit van de klantervaringen hetzelfde cq. verbeterd dient te worden. Goed gebruik van technologie draagt hier enorm aan bij.

Door de intensieve samenwerking met onze klanten hebben we waardevolle expertise over bovenstaande items opgebouwd. Onze use cases vormen de basis voor verdere groei en innovatie in 2025, waarin we samen met onze huidige en nieuwe klanten blijven bouwen aan oplossingen die écht het verschil maken.

Leading in de Benelux

HuXam is trots om toonaangevend te zijn in de Benelux voor de implementatie van Amazon Connect en hieraan gerelateerde services (Q, Bedrock, Lex, etc), met een focus op:

  • Geavanceerde gespreks-, routerings- en automatiseringsopties: Slimme technologie om klantcontact efficiënter en effectiever te maken waarbij verder gegaan wordt dan de traditionele manieren van routering en gespreksoptimalisaties.
  • CRM-integraties: Naadloze koppelingen met platforms zoals Oracle Service Cloud, Zoho en Salesforce zorgen voor een compleet klantbeeld en verregaande inzichten in klantervaringen en mogelijke verbeteringen in de klantrelaties en processen binnen een organisatie.
  • Pay-as-you-use model: Flexibele kostenstructuur die klanten in staat stelt alleen te betalen voor wat ze gebruiken, wat substantiële besparingen oplevert. Samen monitoren en optimaliseren we deze kosten om maximale waarde te garanderen.

Blik op 2025

Met 2025 voor de deur zien we een jaar vol kansen en verandering. Dankzij de modulaire opbouw van onze applicaties en bewezen voorsprong in klantcontact-AI-oplossingen kijken we met veel vertrouwen vooruit. Onze klanten kunnen rekenen op nog meer innovatie, betrouwbaarheid en toegevoegde waarde, of het nu gaat om verbetering van de customer engagement en klantreis, technologie toepassingen en procesverbeteringen met betrekking tot klantinteracties of eenvoudig weg innovaties om een organisatie goed te laten aansluiten op de verwachtingen die klanten hebben op het gebied van interacties met een organisatie.

Dank aan onze klanten

Wij willen onze klanten oprecht bedanken voor hun vertrouwen en samenwerking in 2024. Jullie betrokkenheid en feedback hebben ons geholpen om te groeien en onze oplossingen verder te ontwikkelen. Samen hebben we een solide basis gelegd voor 2025.

We geloven dat het komende jaar de voortgaande uitbouw van klantcontactoplossingen zal zien, waarin organisaties profiteren van de nieuwste technologische mogelijkheden. Bij huXam staan we klaar om samen met jullie die weg in te slaan, gedreven door het leveren van concrete resultaten en onvergetelijke klantervaringen.

Samen bouwen we aan de toekomst van memorabel klantcontact!

Wil je meer weten?

Neem contact op met Steyn.

0657006000
s.elshout@huxam.nl

Steyn Elshout