+ 31 850013553 info@huxam.nl

Ontdek de voordelen

Verbinding & Betrokkenheid

Consistente communicatie over alle kanalen

Los problemen op

Lever het juiste antwoord op tijd, iedere keer

Eenvoudige integratie

Complete integratie met uw huidige klantcontactcenter en telefooncentrale

Begrijp wat uw klant wil

De beste inzichten op trends en klantwaarde

Verras klanten

Bied overal betrouwbare en adaptieve ervaringen

Cloudoplossing

Altijd modern en up-to-date

Wij zorgen voor een optimale beleving voor uw klant

Uw klanten verwachten snel antwoord te krijgen op hun vragen, ongeacht via welk kanaal ze gesteld worden.

Niet adequaat reageren op teleurgestelde klanten kan snel escaleren op social media, waar duizenden mensen het kunnen lezen en delen. Oracle® Service Cloud helpt uw klanten tevreden te houden.

High-end customer service software

Ga omni-channel

De wereld van communicatie verandert snel. Het aantal kanalen en technologie explodeert, mobiele apparaten zijn overal, nieuwe communicatiekanalen komen op en sociale media is mainstream.

Dit alles noodzaakt u om de manier waarop uw klanten omgaan met uw bedrijf voor altijd te veranderen.

Web Customer Service

Klantenservice via het web geeft de juiste antwoorden op het juiste moment

Cross-Channel Contact Center

De Cross-Channel-service gebruiken om een consistentere klantervaring te bieden

Knowledge Management

Op aanvraag kennis leveren, om problemen sneller op te lossen

Policy Automation

Loyaliteit verbeteren en vertrouwen winnen met duidelijke, persoonlijke uitleg

Field Service Management

Uitstekende service uitbreiden naar het veld en efficiëntere serviceteams opzetten