Ontdek de voordelen
Verbinding & Betrokkenheid
Consistente communicatie over alle kanalenLos problemen op
Lever het juiste antwoord op tijd, iedere keerEenvoudige integratie
Complete integratie met uw huidige klantcontactcenter en telefooncentraleBegrijp wat uw klant wil
De beste inzichten op trends en klantwaardeVerras klanten
Bied overal betrouwbare en adaptieve ervaringenCloudoplossing
Altijd modern en up-to-dateWij zorgen voor een optimale beleving voor uw klant
Uw klanten verwachten snel antwoord te krijgen op hun vragen, ongeacht via welk kanaal ze gesteld worden.
Niet adequaat reageren op teleurgestelde klanten kan snel escaleren op social media, waar duizenden mensen het kunnen lezen en delen. Oracle® Service Cloud helpt uw klanten tevreden te houden.

High-end customer service software

Ga omni-channel
De wereld van communicatie verandert snel. Het aantal kanalen en technologie explodeert, mobiele apparaten zijn overal, nieuwe communicatiekanalen komen op en sociale media is mainstream.
Dit alles noodzaakt u om de manier waarop uw klanten omgaan met uw bedrijf voor altijd te veranderen.
Functies voor veeleisende supportafdelingen
Web Customer Service
Klantenservice via het web geeft de juiste antwoorden op het juiste moment
Cross-Channel Contact Center
De Cross-Channel-service gebruiken om een consistentere klantervaring te bieden
Knowledge Management
Op aanvraag kennis leveren, om problemen sneller op te lossen
Policy Automation
Loyaliteit verbeteren en vertrouwen winnen met duidelijke, persoonlijke uitleg
Field Service Management
Uitstekende service uitbreiden naar het veld en efficiëntere serviceteams opzetten


Om de klantbeleving in uw organisatie naar een hoger plan te tillen, bieden wij u een aanpak in stappen: van een verkenning van de huidige customer journey tot en met implementatie van een nieuw klantmanagementplatform. Zo werkt u in korte tijd toe naar een excellente customer experience met Oracle Service Cloud. Lees er meer over in onze factsheet.
Download factsheet

Biohorma is specialist in natuurlijke (genees)middelen, met als grootste merk A.Vogel. Biohorma werkt al jaren samen met het team van huXam voor het leveren van de beste klanttevredenheid. Het klantcontactcenter werkt gestructureerd met Oracle Cloud Service: vragen kunnen makkelijk gefilterd en verdeeld worden en na ieder mailcontact gaat er automatisch een klanttevredenheidsonderzoek uit.
Download factsheet
Klaar voor het creëren van uw beste Customer Journey?
Neem contact met ons op!
Start met Service Cloud!