Winnaar bekendgemaakt: Ivo van Orden

ivo van orden CX

Nog helemaal fris in de wereld van CX, is Ivo van Orden één van de gelukkige winnaars van het boek: Why Your Customer Experience Program Will Fail van Friederike Niehoff.

Nadat hij ruim 20 jaar actief was in de wereld van Marketing en Communicatie, kwam er afgelopen zomer een nieuwe richting op zijn pad. Want met gastvrijheid als kernwaarde en het verbinden van mensen en oplossingsgerichtheid als kwaliteiten, bleek CX een vakgebied wat daar perfect bij aansluit. En hoe tof is het dan, dat je daar een boek over wint?

Ivo van Orden aan het woord

Ivo: “Steeds meer organisaties beseffen dat ze, naast het hebben van een goed product, de klantbehoeftes centraal moeten stellen. En daar ligt een mooie rol voor CX weggelegd.

CX zie ik vooral als hetgeen waar organisaties zich op kunnen onderscheiden ten opzichte van hun concurrentie. Het helpt bij uitstek om het mensen makkelijker te maken in de nieuwe, digitale, wereld. Met alle opkomende technologie is er dan die bril van de CX’er die kijkt: helpt dit daadwerkelijk bij de behoeftes die mensen hebben en maakt dit het leven van de klant makkelijker?

Het leuke van CX versus marketing is dat je met CX organisatiebreed aan de slag kan. Mezelf daarin verdiepen, vind ik fantastisch. Hoe onbekender, hoe leuker. En hoe meer chaos, hoe beter ik tot mijn recht kom.”

Ivo, succes met je CX-opleiding bij Beeckestijn en natuurlijk veel leesplezier met het gewonnen boek!

Wil je meer weten?

Neem contact op met Steyn.

0657006000
s.elshout@huxam.nl

Steyn Elshout