Ontdek de voordelen

Verbinding & Betrokkenheid

Consistente communicatie over alle kanalen

Los problemen op

Lever het juiste antwoord op tijd, iedere keer

Eenvoudige integratie

Complete integratie met uw huidige klantcontactcenter en telefooncentrale

Begrijp wat uw klant wil

De beste inzichten op trends en klantwaarde

Verras klanten

Bied overal betrouwbare en adaptieve ervaringen

Cloudoplossing

Altijd modern en up-to-date

Wij zorgen voor een optimale beleving voor uw klant

Uw klanten verwachten snel antwoord te krijgen op hun vragen, ongeacht via welk kanaal ze gesteld worden.

Niet adequaat reageren op teleurgestelde klanten kan snel escaleren op social media, waar duizenden mensen het kunnen lezen en delen. Oracle® Service Cloud helpt uw klanten tevreden te houden.


Contact Center Software

High-end customer service software

Omnichannel klantervaring

Ga omni-channel


De wereld van communicatie verandert snel. Het aantal kanalen en technologie explodeert, mobiele apparaten zijn overal, nieuwe communicatiekanalen komen op en sociale media is mainstream.

Dit alles noodzaakt u om de manier waarop uw klanten omgaan met uw bedrijf voor altijd te veranderen.


Functies voor veeleisende supportafdelingen


  • Web Customer Service

    Klantenservice via het web geeft de juiste antwoorden op het juiste moment

  • Cross-Channel Contact Center

    De Cross-Channel-service gebruiken om een consistentere klantervaring te bieden

  • Knowledge Management

    Op aanvraag kennis leveren, om problemen sneller op te lossen

  • Policy Automation

    Loyaliteit verbeteren en vertrouwen winnen met duidelijke, persoonlijke uitleg

  • Field Service Management

    Uitstekende service uitbreiden naar het veld en efficiëntere serviceteams opzetten

Image oracle service cloud

Om de klantbeleving in uw organisatie naar een hoger plan te tillen, bieden wij u een aanpak in stappen: van een verkenning van de huidige customer journey tot en met implementatie van een nieuw klantmanagementplatform. Zo werkt u in korte tijd toe naar een excellente customer experience met Oracle Service Cloud. Lees er meer over in onze factsheet.


Download factsheet
Biohorma Case Service Cloud

Biohorma is specialist in natuurlijke (genees)middelen, met als grootste merk A.Vogel. Biohorma werkt al jaren samen met het team van huXam voor het leveren van de beste klanttevredenheid. Het klantcontactcenter werkt gestructureerd met Oracle Cloud Service: vragen kunnen makkelijk gefilterd en verdeeld worden en na ieder mailcontact gaat er automatisch een klanttevredenheidsonderzoek uit.


Download factsheet

Klaar voor het creëren van uw beste Customer Journey?
Neem contact met ons op!


Start met Service Cloud!